pondělí 6. dubna 2015

Odlišujeme se...

Víte , k tomuto článku mně inspiroval rozhovor se spolužačkou, která mi řekla tyhle věty:
                                                            
   "Víš proč se ti všichni posmívají? Můžeš si za to vlastně z velké části sama. Ostatní poslouchají  pop a ty posloucháš rock, ostatní ostatní čtou knihy určené jejich věku a ty? Ty čteš věci o revoluci v Rusku! Víš , měla bys konečně poslouchat pop, číst "NORMÁLNÍ" knihy a chovat se NORMÁLNĚ.!"                                                                                                                   

Přemýšlela jsem nad obsahem téhle věci docela dlouho...  Víte dřív když se mi někdo posmíval za něco co dělám nebo co poslouchám (čtu,hraju,kreslím atd...) snažila jsem se poslouchat něbo číst to samé co on/ona. takhle jsem to udělala se spousty lidmi. A výsledek? Byla jsem sice populární a měli mě rádi , ale uvnitř jsem se cítila nešťastná, ty věci se mi výslovně příčily a také se s tím pojilo snižování mého sebevědomí.  Nedávno jsem si ale řekla "A dost!". Začala jsem opět dělat to co mně baví. Výsledek se dostavil velmi brzy. Lidé mi sice začali říkat , že jsem se změnila k horšímu a, že jsem zlá nebo sobecká. A opět se mi začali posmívat. Ale věci co jsem dělala mně naplňovaly a já jsem se cítila ŠŤASTNÁ.  Použiju jednoduchý příklad : Dřív jsem dělala projekt o době národního obrození a snažila jsem se to udělat tak jak mi ostatní radili, přestože jsem s tím nesouhlasila a ve výsledku byl ten projekt na dvě věci. Teď jsem dělala projekt o 2. světové válce a byla s toho nejenom pochvala , ale také i jednička. Přesto se našli tací kteří rozhlašovali jak to bylo neskutečně trapné... Ale ten projekt byl pro mně důležitý a strašně mě to bavilo.                                                    Podle mně není důležité zda se ta věc líbí někomu jinému, ale to zda se líbí nám. Protože je zbytečné pracovat na něčem co je dle nás naprostý odpad.                                                                                     Víte jaká vlastnost spojuje všechny hrdiny? Ano, schopnost vystoupit z davu, bojovat za to co je správné...                                                                                                                                                   Takže na závěr abych to shrnula : Není správné jít s davem, pokud se vám nelíbí co dav dělá.  Hrdinou se vlastně stane ten kdo vystoupí z davu.                                                                                    Napište mi do komentářů váš názor na toto téma :)
                                                                                   
                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat